1 Nisan 2012 Pazar

Amcam başımıza bela oldu

Beyler bizim ev tadilata idi amcamda bize yardım etti sonra babamla amcam laf dalaşına girdi o sıra da dedem amcamın yüzüne balgam attı
Amcam yeti be moruk dedi ve dedeme daldı ben ayırmaya çalıştım babamda yardım etti ama amcam bize de saldırdı sonra babam kemerini çıkarıp amcamı dovdu ve sakinlestirici verdiler amcama araba ile amcamı eve bırakacaktık amcam arkaya bindi bir ayağı arabanın dısındaydi kapıyı kapatmaya calisiordu ama ayağı engeliyordu sakinleştiricinin verdiği etkiyle hisedmiyordu sonunda sertce kapadı ve ayağı koptu acısını hisseti ve ahhhhhhh dedi arabadan inip ayağını aldı ve evine gitti bu gunde amcam bize geldiğinde ayağını dikimisti elinde silah vardı ve bize ateş etti dedem yüzüne balgam attı ve amcamın dimağı daildi dedemde amcama 4 yumruk 3 de tekme attı amcam kilere uçtu dedem onu dövmeye kilere gidiyordu amcamda orda bir şemsiye bulup mızrak gibi 10 m uzaktan dedeme fırlatı dedemin karnına saplandı ben ve babam elimize sopa alarak aşağı indik dedem son bir balgam daha attı ve oldu o sıra babam bıçağını çıkarıp fırlatı amcamın karnına girdi sonrada elindeki sopayı fırlatı babamin sopası sivri idi amcam azindN kanlar çıktı o sıra bAbam benim sopamids alıp fırlatı bu seferde bacağına saplanddu ama ölmedi bize doğru yürüdü babam dedemde sapli olan şemsiyeyi çıkarıp fırlatı ve kalbine girdi yanına gidip yumruk attı ve kemeriyle boğazını sıktı amcam 20 dk nefesini tuta bildiki için bişey olmadı ben hemen bahçeden büyük bir taş ve mutfaktan bıçak getirdim amcam babami fırlatı ben de sırtına bicaki sapladim sonra yerdeki aygaz tüpü ile kafasına 18 kez vurdum beni fırlatı geri babam arkasından sandalye ile vurudu ve amcam yere dustu amcamı bağladık ve babam getirdiğim taşla kafasına 40 kez vurdu amcamın bası kanadı ölmedi ama arka bahçemize gömdük 1 saat sonra bakcaz ölmedi ise yakacaz ama sakın kimseye solemeyin

3 yorum:

  1. siktir lan amma atmışsın

    YanıtlaSil
  2. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20


    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil