5 Nisan 2012 Perşembe

Tinercilerin Saldırısına Uğradım

okuldan geliyodum beyazıtın ara sokaklarından, dondurma almıştım yazbuz dedem 50 kuruş vermişti onla aldım yalaya yalaya geliyodum nAsı da güzeldi böyle emmesi. O sırada iki tane tinerci dur bakalım genç cigaran var mı? dediler, ben kullanmıyom sağlığa zararlı hasta olursunuz oke? dedim, bunlar sinirlendi ve birden 5 kişi oldular, üstüme üstüme geldiler, ceplerimi felan yokladılar biri pıçak çekti korkudan altıma ediyodum, paranda mı yok lan? dedi biri, yok dedim falla sizden fakirim ben, sonra iki tekme atıp yolladılar ama dondurmamı da yediler çok ağladım, eve iç çeke iç çeke gittim bide tinercilerden dayak yediğimi öğrenince peder de dövdü. Ama napmalıyım çok sinirlendim hepsini dövcem dedem evden kaçtı manita yapmış, bizim mahalledeki arkilerimde 7-8 yaşlarında,

2 yorum:

  1. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil