5 Nisan 2012 Perşembe

Başımdan Geçen olaylar

ben bugün bim den 4-5 liralık alışveriş yapmaya gidiyorum,tabi hava sıcaktı terlik-şortla çıkmışım afedersin k.çım terliyor,don araya kaçıyor falan neyse aldım nevaleleri gidiyorum kasaya kasa da kız gülüyor ben de salakça gülüyorum tabi fiyatı söyledi cama bi baktım siyah kartal araba durdu.plakası da yok 4 kişi indiler çıkıştan girdiler maskeli falan,terbiyesizler diye bağırdım terlik fırlattım çıkıştan niye giriyonuz diye çıkıp girişten gelip silah çıkarttılar bu bir soygundur diye bağırıyor birisi bağırdım bimi soyan adamı ben soyarım diye adamın kıyafetlerini falan çıkardım çıplak kaldı sonra diğer 3 kişi bana ateş etmeye başladılar durur muyum mermiye kafa atıyorum reyiz nese kurşunları bitti terlikle kovalıyorum bunları yakalayamıyınca 3310 u çıkarttım fırlattım bimi yıktık arkadaş enkazdan falan çıkardılar herkesi tabi ki hastaneye götürdüler muayene ettiler grip olmuşum birader,eve gittim peder hastalandığımı gördü dedi ne oldu olayı anlattım adam gözyaşlarına boğuldu falan dedi ki senden halk kahramanı olacak ben de bağırdım pedere ben hi-mann olucam diye,peder bunu duyunca hemen kendine manita yaptı yani annemi aldatmıştı.gittim pederin yanına lan it yürü eve sinir etme beni dedim peder silah çıkarttı gene başladım mermiye kafa atmaya onun da kurşunu bitince tuttum kulağından götürdüm eve annemden özür dilettim.Mutlu bir aileyiz artık he bu arada dedeme de zorno sitelerini öğrettim.adam 2 dakkada prof.zornocu oldu.bugün de böyle geçti yarınımız meçhul arkadaş 

2 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil