5 Nisan 2012 Perşembe

Okulda Kavga Ettim

Arkadaşlar, konumuza başlayalım, Ben bu okula nakil oldum, sski okul 'un yolu çok yorduğu için Hemen evime 5 dk mesafedeki bu okula geldim. Aradan 1 ay geçti, En ön sırada oturuyorum işte, arkamdaki çocuk sürekli rahatsız edip ev boş, sevişek mi filan diyor, şaka olduğunu bende bildiğim için gülüp geçtim, Sonra işte bu dallama 3.dersten başlayarak sürekli sırtımı filan okşuyor, kişisel alanıma filan yaklaşıyor, dur ders dinliyorum filan diye uyardım bunu son derse kadar 10 -11 kez uyarmıştım, Sondan ikinci ders oldu işte bu hala lavukluk yapıyor, Bende uyumaya çalışıyorum bu en son ayağına alttan uzatarak ayağıma filan sürüyor, Ben de dayanamadım anAsına bacısına kaydım, Bu hemen anama küfür ettin, Sen bittin oğlum görücen filan diyor , tenefüs oldu bu, nöbetçi hocanın yanında tekme filan atıyor, Hoca da ne biçim hocaysa bir şey yaptığı yok, bide üstüne tekmeyi yiyen bana kızıyor, Benim şarteller arttı hoca çıkar çıkmaz, çıktım sınıftan çocuğu arıyorum, Bulamadım sınıfa dönerken bu tuvaletten çıktı tokat attı, Bende ittim attım tokatı çocuğun boy 1.83 belki daha fazla, benim boy 1.70. Aramızda 15 santim fark var ona güvendi herhalde lavuk.Neyse ben tuttum bunun yakasından attım 3-4 tane yumruk , oda bana vuruyor ama sıyırdı genelde, yada hissetmedim, Kendimi kaybetmedim yakasını bırakmadım kaçmaması için atarken yumrukları bu kendini geri çekti bunun okul t-shirti( 25 lira) Yırtıldı, Bu bekledi 10 -15 saniye, Arkadan da kızlar X döv şu malı filan diyolar, ( Bana mal diyolar) O t-shirti çıkarırken bekledim, Arkama dönüp o kızlara da bir güzel kaydım, Sonra bu bana uçan tekme atmaya çalışırken bu havadayken tekmeyi çıkardım tekmeye uçtu bu lavuk  Sonra bu bıraktı saldırmayı bende bıraktım. Zaten ben Hiç atağa geçmedim, İlk yumruğu o attı son yumruğu ben attım kavga burada bitti. 

Ondan sonra beni 10 kişi tuvalete sokmaya filan çalıştı, Girmedim, Hoca geliyordu arkadan, Bende girmedim tuvalete, işte sınıfa girerken bana girdi diyor yemedi mi ? Lan on kişi tuvalete sokmaya çalışmıssın, Daha ne olucak bir de girim mi ? Neyse Bunun üstüne bende dedim 10 kişiye 1 kişi dalmak kolay, Çağırıcam arkadaşlarımı y semti z semti buraya yığıcam ( tanıdık var birazda gaza geldim, ) Neyse bunu dedikten sonra 2 kişi üstüme gelmeye filan çalıştı yığsan ne olucak lan diye arkadaşlar araya girdi, bende karşılık vermedim, Okulda bir şey olmasın diye. Ondan sonra rehberliğe gittik bu çocukta hala lavuk lavuk tavırlar, Konuştu rehberlikçi iki tarafıda haklı buldu. Nasıl bulduysa, Girdik sınıfa bu üstüme yürüyen çocuk çağırdı sırasına gittim, Dedi ben sinirlendim orada yığıcam filan diyince, Biz sana zıplamıcaktık tuvalette filan dedi. Bende bir şey demedim, Son ders bitti evlere dağıldık. 

O kavga ettiğim kişi hakkında bilgi , Bu çocuk 3 gün 100 lira iş ayarlıyor, Çağırdığı çocuğa 60 lira verip 40 lirasinı cebe indirmeyi düşünen bir çocuk. 

2 yorum:

  1. Hehe kesin...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil